DUYURULAR
İkamet izinleri Hk. ÖNEMLİ DUYURU Güncelleme: 19.04.2022 Tüm Duyurular
19
NİS

İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğünün 21.03.2022 tarihli yazısına istinaden, 28.03.2022 tarihi itibariyle Öğrenci İkamet İzni Başvuruları hakkında yeni düzenleme işleme alınmıştır. İlgili düzenleme neticesinde İl Göç İdaresi Müdürlüğü ve YÖK protokolü kapsamında Öğrenci İkamet İzni almak isteyen yabancı uyruklu öğrencilerden parmak izi alınması gerekmektedir. Öğrenci İkamet İzni başvurusunda bulunmak isteyen öğrencilerin İkamet İzni evrak teslimini, randevu gününde İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğü’ne (Hırka-i Şerif Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı No:64, 34091 Fatih/İstanbul) şahsen yapmaları gerekmektedir.  

Parmak izi sadece İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğünden alınacağından, farklı ilçelerde randevusu bulunan uluslararası öğrencilerin sadece İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğüne evrak teslimi yapması gerekmektedir. Göç İdaresinin websitesindeki duyuru ve bilgilendirmeleri dikkatlice okuyup inceleyiniz. İkamet izni başvuru süreci, tamamen öğrencinin sorumluluğundadır. 

İkamet başvurusu için linke tıklayınız.

İkamet izni için gereken örnek belgeler (tebliğ-tebellüğadres bildirim formu ve diğerleri) için tıklayınız.

 

Güncelleme: Fatih İl Göç İdaresi haricinde Kumkapı, Esenyurt, Pendik, Sultanbeyli Merkezlerinde de parmak izi işlemleri yapılabilmekte olup bu merkezlere de başvuru yapabilirsiniz. 

İrtibat: Yabancı Uyruklu Öğrenci Birimi Davutpaşa Kampüsü taş bina A-1018